Slugterra Wiki
Advertisement

Obrotówka, Blaster Obrotowy (ang. Gattler) to przerobiony blaster Blakka. Pierwszy raz można zobaczyć go w odcinku Niepokonana Mistrzyni. Strzelając z Obrotówki Blakk zabił Shanai. Jest tworzony na podobieństwo miniguna. Mieści około 48 wnyk. Blaster jest bardzo ciężki, Blakk musiał go trzymać na wysokości bioder, a Unik i Żołnierze umieścić na podstawie z kółkami. Obrotówka została usprawniona w odcinku "Rzadka część". W odcinku "Powrót" Blakk zamontował go na dachu pociągu. Obrotówka w odcinku "Powrót" zniszczyła Fabrykę mecha-bestii.

Ciekawostki[]

  • Najprawdopodobniej Quentin pomógł zaprojektować Obrotówkę.
  • Zdaniem Eli'a to Obrotówka zabija, co może sugerować, że Eli nie wiedział o Goon Docu.
  • Odrzut broni jest potężny - kiedy Unik wystrzeliwał serię Neurozakażaczy było mu ciężko utrzymać właściwy kierunek strzału.
  • Blakk jako pierwszy stworzył obrotowy blaster, poprzednie próby kończyły się fiaskiem ("Kord: [...] jeszcze nikomu nie udało się zbudować sprawnego egzemplarza").
  • Tylko Blakk i Mroczna Zguba potrafią celnie strzelać Obrotówką, chociaż Kord Zane oraz Ładuj i Strzelaj prawdopodobnie też są dość silni.