FANDOM

Dane techniczneEdytuj

Slugetrra

Sezon 3 | Odcinek 2

Klucze do królestwa | Keys to the Kingdom

premiera w Polsce 04.11.2013 rok

Najważniejsze wydarzeniaEdytuj

  • Pokonanie Sedo przez Pronto.

PostacieEdytuj

ŚluzakiEdytuj

GhuleEdytuj

Opis odcinkaEdytuj

W molenoidzkim mieście trwa walka gangu Shane'a i Nachosa. Walka kończy się gdy mieszkańcy widzą Pronto. Reszta gangu Shane`a jest zaskoczona słysząc, że Pronto okazuje się być królem. Eli chcę wyruszyć za Nachosem lecz molenoidy nie pozwalają mu odejść. Musi znaleźć kogoś kto chce zostać nowym królem. Pronto daje mu narysowaną przez siebie mapę. Gdy tylko przyjaciele docierają docierają do świątyni napotykają na drodze Nachosa, który próbuje zdobyć mapę z informacjami dotyczącymi powierzchni i głębokich jaskiń. Podczas gdy Pronto wysłuchuje problemów molenoidów zjawia się Sedo, który wyzywa go na pojedynek o tytuł króla. Eli z Trixie i Kordem docierają do głównej komnaty. Jednak chwile potem zjawia się Nachos. Gdy tylko Eli zauważył mapę. El Diablos Nachos próbuje mu ją odebrać i przy okazji Joules we wnyce wpada między mapy. Nachos szantażuje, że jeśli mu nie odda mapy skrzywdzi Joulsa. Czy Eli wymyśli jakiś plan, by Nachos nie dostał mapy i nie skrzywdził Joulsa? Kto wygra pojedynek, w którym toczą się dalsze losy molenoidzkiego miasta?

Trailer odcinkaEdytuj

Slugterra - Keys to the Kingdom-0

Slugterra - Keys to the Kingdom-0