FANDOM

Mega Morf

Flatulo Rex Mega Morf- jest to ghul Wzdętośluzaka w Mega Morfie. Zadebiutował w filmie Slugterra: Powrót Śluzaków Pięciu Żywiołów jako zghulowany śluzak Pronto - Smrodek. Ugryzł Pronto w brew.

WyglądEdytuj

ProtoformaEdytuj

Flatulo Rex jest niezwykle podobny do swojej protoplasty przez swój kolor ubarwienia. Z przodu jest blado szary, który się nie zmienia po zghulowaniu. Jak kazdy ghul ma czerwone tęczówi i źrenice, a białka są czarne. Od oczy ciągną się czerwone znamiona. Czerwone znamiona ma też na dużych czułkach. Po wyżej ma fioletowe i nielegóralne kolory "brwi". Ma ostrawo zakończone łapy, a górne kończyny są zakończone zielonkawym kolcem. Ma czarny pysk,  w którym są zielone i cztery kły u góry i od dołu.  Na głowie ma czarne czułka o kształcie "Żagla" z trzema kolcami i fioletową skórą, ciągnącą się do czoła ghula. Bok i wystające oczodoły ghula są jasno czarne, a z tyłu jest cały czarny. Ma filoetowe trójątnawe łaty na łapach. Końcówka ogona jest fioletowa z wystającyki i ostrymi wyrostakami.

TransformacjaEdytuj

Brak danych.

UmiejętnościEdytuj

ProtoformaEdytuj

  • Najprawdopodobniej tworzy bardzo szkodliwe toksyczne gazy, przez otwory na ogonie.

TransformacjaEdytuj

Brak danych.

HistoriaEdytuj

FilmyEdytuj

WystępyEdytuj

FilmyEdytuj