FANDOM

Diggrix

Diggrix - jest to śluzak typu Ziemia, jest pospolitą alternatywą Kryształka, który również ma podobne umiejętności związane z kopaniem.

WystępowanieEdytuj

Śluzaki Diggrixy zamieszkują trawiaste pagórki. Większość czasu spędzają pod ziemią, gdzie mogą się bezpiecznie schować przed niebezpieczeństwem. Te Śluzaki można również spotkać w Jaskini Skalnej.

WyglądEdytuj

ProtoformaEdytuj

Diggrix przypomina Geogłaza, lecz jest jaśniejszy. Posiada czerwone tęczówki. Jego czułki i koniec głowy są niebieskie, a brzuch jest jasno żółto-szary. Cały tył Śluzaka jest niebieski. Na głowie ma jasno żółte, tępe skałki. Na łapach ma niebieskawe plamki. Posiada trzy duże zęby u górnej szczęki, ma duże uzębienie.

TransformacjaEdytuj

Po transformacji jego skóra lekko ciemnieje i jest ostrzejsza. Zyskuje też cztery łapy, którymi kopie w ziemi. U łap posiada cztery palce zakończone żółtawymi pazurami. Łapy ma niebieskie. Oczy jego są koloru czerwieni weneckiej (odcień brązu z połączeniem czerwieni). Posiada cztery zęby. Jego plecy, ramiona, czoło oraz zaokrąglony mały ogonek jest niebieski, na tej skórze są malutkie wypustki przypominające małe, żółtawe skałki. Ma również malutkie niebieskie plamki. Jest lekko "zaokrąglony". Zostawia za sobą żółto-ochrowy ślad.

UmiejętnościEdytuj

ProtoformaEdytuj

  • Nowy śluzak Eli'a-Diggrix

    Diggrix wygląda z podziemnej norki

    W protoformie kopie małe tunele, które służą mu za kryjówkę/schronienie przed niebezpieczeństwem.

TransformacjaEdytuj

  • Zakradanie się tunelem (ang. Tunnelsneak) - kopie tunel swoimi dużymi łapami pod ziemią, aby podkraść się do przeciwnika i zaatakować go.
  • Wojenny rów (ang. Trenchwar)' - kopie wzdłuż powierzchni, tworząc długi wykop. W którym można się schować, lub służy jako rów.
  • Ziemna proca (ang. Earthsling) - kopie łapami w ziemi od strony wzgórza, rozpylając przy tym brudną chmurę ziemi. Chmura pyłu uniemożliw swobodne widzenie.
  • Widok mułu (ang. Siltscreen) - leci koło wroga niszczy ziemię wokół niego, tworząc krąg oślepiającego pyłu i brudu.

HistoriaEdytuj

FilmyEdytuj

WystępyEdytuj

FilmyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Pewien Diggrix został nazwany Dozer (ang. Buldożer).
  • W transformacji ma na plecach kamienie, a jego ghul ma kolce.
  • Jego ghulem jest Terrarix, który pojawił się w wcześniej od niego niż on sam.
  • Jest to pospolitsza alternatywa Kryształka.
  • W protoformie bardzo przypomina Hop jacka
  • Przypomina wyglądem Slirena, a po transformacji jest podobny do Armashelta.
  • Pojawi się w filmie Slugterra: Slug Fu Showdown, tylko w protoformie.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Diggrix

  • Transformacja godna ostatniego miejsca!

    19 wiadomości
    • nie ma co przesadać z transformacją po gupio wyjdzie
    • EKGK napisał(a): Slugling napisał(a):Mało się starają? A myślisz że mają tylko Slugterrę na głowie? Nikt nie jest idealny! Nerd Co...
  • Driggix

    3 wiadomości
    • On jest na oficjalne stronie Slugterry. Producenci go wymyślili i go tam wstawili. Możliwe, że był w filmie.
    • Chyba wiem kiedy...