FANDOM

Dana Poor

Dana Poor - jest córką Toma Poora. Sierota. Chciała zdobyć legendarny skarb Shane'ów, twierdząc że jej się należy. Jest bardzo zdeterminowana by znać się najbardziej znanym złodziejem.

Cechy charakteruEdytuj

Danajest zagubiona w sobie po stracie ojca. Nie mogła sobię z tym poradzić przez to jest osobą zdeterminowaną by stać się największym złodziejem w Slugterze. Jest bardzo zaradna i sama umie o siebie zadbać. Jest pewna siebie, lecz też umie być uległa w czasie zagrożenia.

HistoriaEdytuj

Dayna i Arachnet Max

Dana ze swoim śluzakiem Maxem i ukradzionym blasterem

Zadebiutowała w odcinku "Dziedzictwo". Powiązania rodzinne i retrospekcja w odcinku wskazują, że jest w tym samym wieku, co Eli. Przez Willa Shane'a straciła ojca. Po jego śmierci postanowiła za wszelką cenę zdobyć legendarny skarb Shane'ów, o którym opowiadał jej ojciec. Dokonała włamania do Kryjówki. Jest bardzo zwinna, co z pewnością odziedziczyła po ojcu wywiadowcy. Najczęściej używa Arachnetów ze swojego wielomagazynkowego blastera. Jako pierwsza po zniknięciu Willa Shane'a użyła Cieniomówcy, co skończyło się dla niej zasłabnięciem, gdyż jej umysł nie był w stanie zapanować nad przedmiotem.

W odcinku "Dżentelmen i złodziejka" kradła rzeczy z pomocą Mistycznej Kuli Klanu Cieni. Gdy ukradła blaster Blakka, ten wynajął najemnika pod pseudonimem Dżentelmen, który ścigał Danę. Dana zamieniła się z Trixie ubraniami i wykiwała najemnika. Potem, gdy Eli oddał Blakkowi blaster i zaczęła się walka, w której oberwała Geogłazem Dżentelmena. Zaczęła tonąć w rzece obrośnięta kryształami. Eli ją uratował, a Pronto uwolnił Slirenem. Eli pozwolił jej zachować artefakt Klanu Cieni. 

ŚluzakiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Posiada dużo Pajęczaków.
  • Pod koniec odcinka "Dziedzictwo" teleportowała się w nieznane miejsce przy pomocy mistycznej kuli, którą ukradła ze skrzyni Willa Shane'a.
  • W tym samym odcinku z pomocą mistycznej kuli ukradła składniki z pizzerii Bravado, trzy słoje ścinek od paznokci Drake'a, blastery Milarda i Doktora Blakka oraz kamerę Trixie.    
  • Na początku odcinka "Dziedzictwo" Dana miała w blasterze śluzaka Tormato.
  • Wyrwała Pronto lewą brew w odcinku "Dżentelmen i złodziej".
  • Kusza Dany jest automatyczna (działa jak blaster), a Gearholda Stalkera naciągana (trzeba naciągnąć żyłkę by zadziałała).
  • Jej nazwisko brzmi Poor, co można przetłumaczyć na biedna. Może to trochę nawiązywać do tego, że jest sierotą oraz, że na początku nie odziedziczyła skarbu.
  • Najprawdopodobniej była wzorowana na Spider-Man'ie (podobnie strzela i się przemieszcza) lub Czarnej Wdowie (co ciekawe, Czarna Wdowa to gatunek pająków, a Dayna używa Pajęczaków).
  • Prawdopodobnie ma blaster na rękach, bo gdy kradła w odcinku "Dżentelmen i złodziejka" miała bandaże na rękach zamiast kuszy (prawdopodobnie ma tam jakieś rany lub blizny).