FANDOM

Briardrill

Briardrill - to ghul Pnączniaka typu Mrok/Roślina. Jest on koloru ciemno-fioletowego oraz jasno-zielonego. Zadebiutował on w odcinku "Podziemie", kiedy Gang Shane'a walczył z demonami w Głębokiej Grocie.

WyglądEdytuj

ProtoformaEdytuj

Briardrill jest ciemno bordowym ghulem. Jego brzuch, czułka i plecy są jasno zielone. Ma liczne ostre kły.  

TransformacjaEdytuj

Po transformacji ma na głowie zielonkawy kolec oraz dwa kolce na dole. Na twarzy ma zielone znamię przypominające liść. Jego macki mają zielonkawe kolce. Po transformacji jego skórę lekko ciemnieje.

UmiejętnościEdytuj

ProtoformaEdytuj

  • kiełkuje małe, kolczaste pnącza.

Transformacja Edytuj

  • Firepants - strzela woreczkami z toksycznym proszkiem, takim jak u purchawki.
  • Briarsnipe - na dzikiej róży rośnie wielkie pnącze, na którym śluzak strzela w przeciwnika boleśnie obwiązującym go korzeniem.
  • Itchyscratch - na dzikiej róży rośnie wić z małymi grzybami, które następnie wybuchają i rozprzestrzeniają swędzące zarodniki trującego bluszczu.
  • Thornlash - wiąże kolczaste wicie, które wybuchają na ziemi, oplatają wrogów i tną tych co próbują przez nie przejść.
  • Uderza w podłoże i wybucha pociskami z silnym pyłem usypiającym, lecącymi w różne strony prosto we wrogów.
  • Wbija się w ziemię i wytwarza korzeń ze zdziczałymi pnączami, które łapią i krępują wroga lub usiłują go pożreć swoimi szczękami.
  • Wbija się w ziemię, a z dziury wylatują bardzo długie pnącza, ścigające uciekającego przeciwnika.
  • Strzela z tylnych pnączy pociskami, które przy trafieniu wyrzucają zielonkawy gaz. Gaz chwilowo dezorientuje i oślepia wroga.
  • Uderza i związuje cel grubymi pnączami.

CiekawostkiEdytuj

  • Dr. Blakk wystrzelił go z Obrotówki.
  • Po transformacji ma na twarzy znamię w formie zielonego liścia.
  • Jeden z jego ataków (zghulowanie rośliny), pojawił się wcześniej niż sam ghul.