FANDOM

Śluz Fu - jest jedną z tajemniczych sztuk, gdy się ją opanuje można dzięki niej kontrolować Śluzaczą Energię. Dzięki temu można sterować poruszaniem się śluzaka i torem lotu telepatycznie, co znacząco ułatwia walkę. Można także zatrzymać w powietrzu Śluzaka lub Ghula siłą woli. Również ułatwia szukanie i zdobycie nowych Śluzaków do arsenału. Tej techniki i sztuki walki uczy się przez kilka lat, szkoląc się co dzień. Jedynie najwybitniejsi i najlepsi strzelcy mogą się tego nauczyć. Jak dawniej wspomniała Shanai, trzeba znaleźć w sobie równowagę (możliwe że tylko w ten sposób można się tego nauczyć).

UżytkownicyEdytuj

Lewitacja

Junjie zdobywa nowego Śluzaka-Przyciągacza za pomocą Śluz Fu

  • Lian - mistrzyni Junjie'go, uczyła go Śluz-Fu, i sama jest w nim świetnie obeznana.
  • Cesarz - prawdopodobnie opanował Śluz-Fu w momencie gdy przebywał w Głębokiej Grocie.
  • Yang - pierwszy Wschodni Obrońca, i prawdopodobnie pierwszy użytkownik Śluz-Fu w historii.
Eli i Burp ćwiczą Śluz Fu

Eli i Burpy próbuję nauczyć się Śluz Fu

Prawdopodobni UżytkownicyEdytuj

  • Shanai-używa prawdopodobnie Fu

    Shanai (prawdopodobnie) używa Śluz Fu

    Shanai - najprawdopodobniej umie tą sztukę, co widać było na jej ruchach i zachowaniu. Możliwe że uczyła kilka osób takich jak Will Shane, przez 20 lat nieobecności w krainie. Najprawdopodobniej sztuki te umią jej Śluzaki:
  • Will Shane - Prawdopodobnie poznał tę technikę gdy szkolił się u Shanai przez co zarazem nauczył się jej.

W czym pomagaEdytuj

Fu Bupry'ego

Burpy używa Śluz Fu

Śluz Fu
jest bardzo przydatne dla strzelców i śluzaków, gdyż dzięki niemu można wygrać, a śluzaki mniej ucierpią w pojedynkach. Dzięki temu można:

OdpowiednikiEdytuj

  • Blaster-Śluz-Fu - blaster pozwalający na sterowanie śluzakiem, co w praktyce przypomina Śluz-Fu. Nie posiada jednak tak jak Śluz-Fu możliwości kontroli Śluzaków Żywiołu, uspokajania istot, widzenia tego co śluzak, szukania ich pod ziemią ani zatrzymywania innych śluzaków, gdyż ogranicza się tylko do kontroli własnego śluzaka, co jednak i tak jest sporym krokiem naprzód techniki.

CiekawostkiEdytuj

  • Śluz-Fu jest nawiązaniem do wschodnich sztuk walki.

FilmikiEdytuj

Traningi Śluz FuEdytuj

Intimidating Slug Fu - Slugterra Return of the Elementals-2

Szkolenie Eli'aEdytuj

Slugterra Slug Fu Showdown (3 5) Eli Shows Off His Special Slug Bond-0

Szkolenie technikiEdytuj

Slugterra Slug Fu Showdown (4 5) Junjie Shows Eli Slug Mind Control-0